en fräkne.

Jag skrev ett inlägg en oktober om människor jag hade svårt för.
Minns ni?
Men det finns de jag älskar också. såklart.

Jag tycker om:

folk som är duktiga på att citera rakt av ur filmer.
och gör det helt random. mitt i ett samtal. långa utdrag, gärna på engelska. då blir jag imponerad.
jag tycker överlag att det är tjusigt med folk som samlar på sig massa onödig fakta. filmcitat känns som ett onödigt fakta. ett fint onödigt fakta.

de som pratar med barn som om de vore vuxna.
barn ska tas på allvar tycker jag. jag minns när jag var liten och funderade över varför de flesta vuxna var så dåliga att lyssna på vad jag ville säga. barn behöver inte nypas i kinden och prata bebisspråk med. barn ska man prata med.

personer som är sjukt passionerade över ett visst ämne.
typ krig. eller växter. eller vad som helst. folk som är passionerade över en speciell sak sitter alltid på massa underlig fakta och jag tycker sådant är så fascinerande. sådana här människor är alltid intressanta. det är som att samla på något man inte kan ta på. mitt nyårslöfte ska nog bli att kunna massor om någonting. nordkorea vore spännande.

flickor med sneda tänder.
så charmigt. tonårstjejer med tandställning är också hemskt sött.

fräknar.
över näsan, över axeln, längs med ryggen. jag älskar sånt. jag vill ha mer fräknar!
pojkar med fräknar är knäsvagt stiligt.

folk som säger ens namn i en mening.
typ "jag håller verkligen med dig sandra." det är ovanligt och får en att känna sig speciell.

ryska
det är ju så satans snyggt.

pojkar som kan spela något instrument.
framförallt trumpet eller piano. om jag får barn ska jag sätta de direkt när de är små på någon intrumentkurs. de kommer att hata det men då kan jag bara säga:
"saxofon må vara barnsligt nu. men tänk på när du är 17, då kommer flickorna älska dig."

människor som kan steppa.
Jag finner det oerhört charmigt med personer som kan steppa och gör det helt otippat. Steppar loss när de lagar mat kanske, eller när de väntar på bussen.

flickor som dansar som om ingen tittade.
Det bästa som finns. Jag är inte så. Det är därför jag alltid måste bli så himla full innan jag dansar, för det känns som att folk tycker man är dumihuvudet. Flickor med händerna uppe i luften och blicken någonstans långt bort - i love you.

välklädda pojkar med välklippta frisyrer som röker cigaretter.
det bästa som finns. man borde varit ung ett tidigt sextiotal.

folk med hem fulla av blommor.
något jag aldrig lyckats med.

stora framtänder.
har ni tänkt på att pojkar med stora framtänder oftast brukar vara hemskt bra på att kyssas? sambandet är underligt, bara något jag har märkt.

osminkade femtonåriga flickor med bambiben och långa ögonfransar.
inga kommentarer.

tjejer som sjunger högt och dåligt.
älskar när tjejer inte bryr sig om de ska vara charmanta och väna. någon som sjunger högt och dåligt är oftast roligare att hänga med.

barn som ställer frågor som inte går att svara på.
om universum till exempel.

människor som vågar ge en ögonkontakt.
gärna okända personer i mataffärer och så.

de som kan erkänna att de inte har en aning om något alla andra vet om.
folk ska alltid vara så himla tuffa och kunna allt om allting hela tiden. det är uppfriskande med dem som erkänner sina brister.

människor som läser.
ofta och mycket. och sitter på tunnelbanan med en bok.

pojkar som ser ut som flickor.
androgyna drag i överlag är spännande.

pojkar som får mig att skratta så jag ramlar av stolen.
En sådan gifter jag mig med.




vad för slags människotyper tycker ni om?


(Här får ni en liten fredagssång av mig också.
Kan vara dawson creek-varning men jag tycker ändå den är hemskt fin.
och då måste ju ni ha den också.
ladda ner här:
Jenny Owen Youngs - fuck was I )

Kommentarer:
Postat av: jessica

det här ska jag tänka på när jag sitter på tåget mot stockholm idag, och hela helgen också.

2007-11-16 @ 14:26:21
Postat av: Agnes

Så himla fint skrivet. Jag kan hålla med om alla människotyper du gillar. Jag gillar även: Människor som ger oväntade presenter helt random och Människor som samlar på gamla fotografier.

Postat av: Anna

Jag blir jättesugen på att anta din utmaning och skriva ett inlägg som det här i min blogg. Om det är ok såklart?
Jag låter dig svara på det först.
Jag håller med dig, för övrigt, men jag skulle vilja lägga till;
- tjejer som struntar i om de är besvärliga. Jag är besvärlig och jag blir alltid lika glad att jag inte är ensam.
- människor som sjunger högt (och oftast fult) på bussen med hörlurar i öronen utan att bry sig om vad andra tycker.
- busschaufförer som önskar en trevlig resa när man åker bussen på morgonen. Då blir man glad.
- folk som nördar på saker
- nördar i allmänhet

Ja, det var några utvalda :)

2007-11-16 @ 14:47:42
URL: http://bakgrundsljud.blogg.se
Postat av: Herrn

Bra låt. Och bra inlägg. Jag vill lägga till följande:

-Folk som promenerar ensamma på gatan och går och ler för sig själva. Då undrar man jämt vad som fått dom att le.

-Folk som struntar i om de jobbar dagen efter och dricker öl ändå, och tänker att "sova kan man göra nån annan gång".

-Busschaufförerna som pratar gillar jag också.

2007-11-16 @ 15:14:16
URL: http://luddigt.blogspot.com/
Postat av: a

åh vad fin du är! jag älskar människor som funderar över vilka människotyper de tycker om.

dessutom tror jag att jag är en av de flickorna som dansar som att de tror att ingen ser dem. blev väldigt glad över den kategorin bara för det. världens finaste inlägg.

2007-11-16 @ 15:23:41
Postat av: Miriam

Jag har alltid gillat människor som vågar " live a little " inte vara så tråkig trist och seriös. Det är mina motsatser rakt av jag skrattar väldigt ofta och är inte ofta seriös och men gärna glad! Jag älskar att vara glad med glada människor! Jag gillar människor som har humor och vågar bjuda på sig själva, som vågar erkänna att ingen är perfekt. Det är beundransvärt. Och ärliga människor, gå bakom rygg och aldrig våga vara ärlig. Sånna fungerar inte. Jag beundrar folk som tar alltid så coolt också att ungefär " det löser sig polarn " jag har en sådan vän och hon är ur ball.

Tack för ett av det gulligaste inlägg du skrivit i din blogghistoria.

Sköt om dig / M

2007-11-16 @ 15:31:57
URL: http://miriamgelotte.blogg.se
Postat av: Maria

Gaspard ulliel har så fina skrattgropar. De sitter liksom nästan precis under kindbenen. Jag blev väldigt förvånad över det när jag såg En långvarig förlovning. Det är coolt när man ser en människa med ett utseende man aldrig har sett närheten av förut.

Jag tycker väldigt mycket om gamla, ödmjuka människor. När jag har sommarjobbat på ålderdomshem har de funnits såna där guldklimpar som nästan känns som att de är i ens egen ålder och berättar om sina hattsamlingar och sådär. Synd bara att många blev bemötta väldigt dåligt av personalen där jag jobbade.

Ha det så bra.

2007-11-16 @ 15:32:00
Postat av: Kajsa

nu har jag gjort min lista. :)

2007-11-16 @ 15:34:47
URL: http://www.eaudetoilette.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag älskar personer som engagerar sig i något och verkligen brinner för det.
och de som man kan gå ute på vinterkvällen och prata om livets mening med.

2007-11-16 @ 15:35:41
Postat av: Kristin

Jag älskar personer som engagerar sig i något och verkligen brinner för det.
och de som man kan gå ute på vinterkvällen och prata om livets mening med.

2007-11-16 @ 15:40:00
Postat av: DC

Jag tycker också om typen som kan allt om något. De är så intresserade av något att man själv blir smittad, jag kan sitta länge och bara lyssna på dem när de rabblar alla städer i Vietnam eller förklarar gravitationen. Satsar hårt på att bli en sådan människa själv (med wikipedia till min hjälp ^^)

2007-11-16 @ 15:40:22
URL: http://qawait.blogg.se
Postat av: elin

fint skrivet, men du, du som verkar smart, reagerade bara på en sak:

"saxofon må vara barnsligt nu. men tänk på när du är 17, då kommer flickorna älska dig."

och pojkarna kanske? heteronormativiteten borde väl bekämpas?!

ha en trevlig helg!!

2007-11-16 @ 15:43:28
Postat av: Mikaela

Å, jag vill också skriva en sådan här lista! Jag blev så glad och upprymd av den och jag behöver en liten rast från mitt tentande. Det ska jag börja med snart känner jag.

2007-11-16 @ 16:43:35
URL: http://www.kvinnogatan.blogg.se
Postat av: Sophia

Fint skrivet sandra, du är ett geni!:)

2007-11-16 @ 16:50:43
URL: http://Sophiaalexandra.blogg.se
Postat av: ninni

oh jag blev helt rörd! jag länkar detta som det bästa inlägget ever! hoppas det är ålrajt. ^_^

2007-11-16 @ 17:07:45
URL: http://ochvadhandesen.blogspot.com
Postat av: Carin

åh vilket fint inlägg! pojkar som ser ut som flickor - JA! välklädda män i kostym som röker cigaretter - JA! Fast jag ogillar när folk säger mitt namn mitt i en mening sådär. Jag har tänkt på detdär, jag tycker nästan det känns lite påträngande och konstigt. hmm

2007-11-16 @ 17:16:58
URL: http://carins.blogg.se
Postat av: Mimo

Åh vad fint!

2007-11-16 @ 17:27:56
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Daniella

oooooh, det är klockrent alltihop!!! du sätter mina tankar på pränt... ;D

2007-11-16 @ 17:59:34
URL: http://daniella-86.blogspot.com
Postat av: Anna

Kan inte du börja skriva en tidning eller något ? Du skriver så fint !

2007-11-16 @ 18:02:53
URL: http://regardemoi.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag blir så obeskrivligt glad av att läsa din blogg. Den här listan är ju klockren, håller med till 100%.

2007-11-16 @ 18:02:56
URL: http://birgerjarlsgatan.blogg.se
Postat av: Malin

det vackraste på länge. tack.

2007-11-16 @ 18:03:48
Postat av: Matilda

- Människor med integritet. Det är ett begrepp som innefattar så otroligt mycket. De har ett lugn över sig som förmodligen skapas av god självkänsla (inte att förväxlas med självförtroende) och genom att inte behöva ge allt hela tiden skapar de en slags mystik kring sig. Men att de sen kan ha ögon som säger allt...

- Riktiga orginal. Jag blir grymt glad av att se en riktigt tantig tant med färgglad basker och friserat hår, eller en gubbe som verkligen har brun/beigerutiga strumpor, hatt och portfölj.

- Glada äldre människor. De har sett livet, har njutit och våndats och lever kanske nu under ständig ledvärk m.m. vilket gör att deras glädje betyder så mycket. Ungefär som ett oerfaret barns.

- Människor som kan sy. Jag bara beundrar dem.

2007-11-16 @ 18:11:51
URL: http://matildawarmarks.blogspot,com
Postat av: Iss

1.Människor som sitter på cafe alldels ensamma.

2. Pojkar med franska käkben och mörka lockar.

2007-11-16 @ 18:27:30
Postat av: Iss

3. Ärliga människor

2007-11-16 @ 18:28:23
Postat av: Mina

Kolla in detta: http://www.youtube.com/watch?v=Pqcpt-BKZBM

2007-11-16 @ 18:31:25
Postat av: Lovisa

du måste älska mig. jag har fräknar, tandställning, oftast osminkad, fina fransar, benen, jazzar loss på mattelektionerna, erkänner direkt när jag har fel och är sjukt facinerad av fenomenet borlänge-rockband.

2007-11-16 @ 18:54:12
URL: http://lovisasblogg.tjejsajten.se
Postat av: PrettyInPink

Jag älskar också människor som brinner för saker, det är otroligt hett! Sen älskar jag ärligt folk, det är så coolt. Och killar/tjejer som får mej att skratta, det är så BRA!!!

2007-11-16 @ 19:05:26
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Maria

Du måste ju vara det gulligaste som finns Sandra :)
Visst ser preppykillar med cigarett sexiga ut? Ja, "smoking is bad...bla bla..", men det är ett faktum.

2007-11-16 @ 19:11:23
URL: http://marialight.blogg.se
Postat av: Carolita

För min del blir det folk som har humor!

2007-11-16 @ 19:16:01
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: nallan

exakt. när ens namn kommer med i meningen. då pratar de verkligen med en. dock e players grymma på att veta att man e svag för sånt. wowow

2007-11-16 @ 21:32:51
URL: http://ruddy.blogg.se
Postat av: Sara

jag brukar citera filmer (låtar och tv-serier) fast jag märker det inte själv, jag visste knappt att jag gjorde det innan jag fick en bok av min vän med tv-repliker och förklaringen "du citerar så ofta". och nu känns det liksom så himla jättefint att få veta att det finns folk som uppskattar sånt.

2007-11-16 @ 21:37:44
Postat av: shifte

du skriver så himla fint :)

2007-11-16 @ 22:20:59
URL: http://shaft.blogg.se
Postat av: sandy

jessica- fint. tack.

agnes- människor som ger oväntade presenter är rysligt fint.

anna - klart du ska göra ett inlägg! fina saker.

herrn - ludde! folk som ler på gatan är det finaste.

a - tack sötnos!

miriam - tack söt. och jag håller med dig!

maria - jag älskar gamla människor som berättar om sina liv. det är så himla spännande.

kajsa- fint!

kristin - jag med!

dc - haha jag med :)

elin - jamen flickor också. men det är mest pojkar jag brukar hångla med.

mikaela - iväg med dig och skriv en sån här lista!

sophia - hih tack sötis.

ninni - Å vad fint! tack!!

carin - men jag tycker verkligen att det är fint. som om de verkligen lyssnade

mimo - tack baby

daniella - oh. tack.

anna - oh vad gulligt sagt. tack så hemskt mycket.

amanda- tack!

malin - tack själv!

matilda- jag instämmer!

iss - jag håller med, förutom att jag får lite ångest av folk ensamma på café. eller restaurang.

mina- oh nu fick du mig att le :)

lovisa - då älskar jag dig!

pretyinpink - så BRA!

maria- ja så är det verkligen! puss.

carolita - ja det är bäst.

nathalieunderbar - ja det är som om de vet hur de ska göra. man får börja med det också.

sara - ja det är hemskt fint!

shifte - vad glad jag blir! tack!

2007-11-16 @ 23:18:08
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Björn

Du gillar nördar helt enkelt!
Jag med men tyvärr så finns det så få tjejnördar med stilen i behåll.
Var finns alla tjejer som gillar både kläder och Northern Soul?
Skulle satsat på hip-hop eller house antar jag.

Rolig blogg ju!

2007-11-16 @ 23:22:00
URL: http://www.myspace.com/jamtbjorn
Postat av: sandra

björn - jag älskar northern soul. jag älskar kläder.

2007-11-16 @ 23:31:08
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Erik

Jag håller framförallt med om folk som är sjukt insatta i ett ämne. Några favoriter jag träffat på här i Göteborg är bland annat en kille som kunde allt om svensk adel, en som kunde en massa om krockkuddar och så en som kunde typ allt om longboards. Är killar mer insnöade än tjejer generellt? kom jag att tänka på nu... Antagligen. Men hursomhelst så tror jag att insnöandet och att komma åt det är mitt sätt att, för mig själv om inte annat, försöka locka fram den där bra sidan med alla människor. Alla har nån, liksom. Och sen att känna glöden med vilken de berättar. Strunt samma vilket ämne det är, det är sekundärt, det är känslorna som spelar roll. Bra lista för övrigt också.

2007-11-17 @ 01:51:11
Postat av: F

Du är en riktigt bra förebild. Det är sådant som får mig att somna med ett leende på läpparna.

2007-11-17 @ 03:29:46
URL: http://fantasifull.blogg.se
Postat av: Björn

"Postat av: sandra
björn - jag älskar northern soul. jag älskar kläder."

Låter ju perfekt. Vi saknar kvinnor med stil.
30 nov så ska Gbg:s bästa dj utses så då skulle jag behöva allt stöd som kan uppbådas! Jag försvarar soulen då.
Hundmodeshow, kändisar (det är vi göteborgare ju inte vana vid) och dragqueens utlovas.
Synd att jag bor på västkusten bara. :o(
Kram till den enda blogg jag läst och gillat!

2007-11-17 @ 06:18:39
Postat av: Linda

Jag gillar verkligen din blogg =) Det är något visst med folk som heter Sandra tror jag... =)

2007-11-17 @ 11:52:55
URL: http://zelda-86.spaces.live.com
Postat av: gabriela

Du är ju helt fantastisk. très magnifique. jag kommer le hela dagen nu när jag läst ditt inlägg!
om du någonsin blir trött på ditt marc jacobs armband så vet du en som gärna tar över det..
bisous

2007-11-17 @ 12:25:15
URL: http://www.myspace.com/gabrieladiestel
Postat av: emilie

fint att folk gillar insnöade människor. då känner jag mig inte lika utanför som tycker att det är jättespännande att läsa om lite halvbortglömda historiska karaktärer och well, det mesta som har med brittisk kultur och historia att göra (från boudicca till sassoon).

annars måste jag hålla med 100%-igt om din lista.

2007-11-17 @ 12:39:06
URL: http://frokenrinse.blogspot.com
Postat av: Anna

Du har en otroligt underbar stil måste jag bara säga. I love it! Och visst är "välklädda pojkar med välklippta frisyrer som röker cigaretter" charmiga!? :)

2007-11-17 @ 13:42:01
URL: http://kashiki.blogg.se
Postat av: katrin

Jag håller med om allt :) Att du kan komma på alla dessa detaljer om människor! Detta inlägget var bäst :)

2007-11-17 @ 13:47:11
URL: http://katla.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Du verkar vara en egocentrisk och ytlig person. Den här bloggen kommer jag aldrig besöka igen. Jag skriver det här för att du helt enkelt får för många positiva kommentarer som troligtvis gör dig ännu mer självgod.

2007-11-17 @ 14:37:52
Postat av: kex

håller med om ryska, det är mycket fint!
jag gillar människor som leker mycket, har fantasi och kan hitta små detaljer i vardan att leka med, skapa nånting nytt av, kanske ett hål, som man kan fylla med massa saker, vad?

2007-11-17 @ 14:55:17
Postat av: Jag gömmer mig här

Främlingar som ler tillbaka.

2007-11-17 @ 15:02:40
URL: http://www.jaggommermighar.blogg.se
Postat av: Marija

usch for den anonyma kommentaren ovan.
jag alskar klader men har oerhort svart for modebloggar. din laser jag ofta, mycket och garna.
creds creds creds!

jag tycker om fransman som pratar engelska med varldens brytning. och folk som gor ingenting alls, typ gar pa socialbidrag eller ar sjukskrivna.

2007-11-17 @ 15:48:39
URL: http://www.tjotahejti.blogspot.com
Postat av: emma

sådär, behövde bara läsa ett inlägg innan jag la till dig som favorit :)

2007-11-17 @ 16:07:03
Postat av: ida

alla personer som är motsatsen till tjejerna i top model sthlm.

att vara sig själv utan att kräva en eloge & medalj för det är en jävla medalj i sig.

sen beundrar jag människor som har förmågan att inte hela tiden behöva vara onödigt skitnödiga och avfärda allt och alla som antingen ytligt, stereotypt eller ba sååå förra året.
min motsats ungefär.

2007-11-17 @ 16:21:34
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: anna

Åh, du är så himla otroligt vacker och underbar! Du är en av mina absoluta favoritpoeter (mina favoritdikter är "fjortonnollnoll matiné", "femhundrasextioåtta (hanärbortajagvetdet)" och naturligtvis "jupiter") och du har världens finaste klädstil! Om du undrar varför jag skriver en massa komplimanger just nu, så beror det på att jag blev så lycklig av det här inlägget. Om jag fick läsa något som detta varje dag hade jag nog aldrig varit ledsen! Jag tror jag blev extra glad eftersom att jag har en glugg mellan framtänderna och alla mina tänder är allmänt sneda... men nu känns det så himla fint! Jag sitter här och leeeeer för mig själv..

Det här blev en otroligt cheesy kommentar märker jag nu, men pusspusspuss och ha en otroligt underbar lördagskväll!

2007-11-17 @ 17:43:18
Postat av: Matilde

Sandra du är bäst och gör finaste blogginläggen! sluta aldrig med det. bra låt föresten :)

2007-11-17 @ 23:55:21
Postat av: malin

ååh jag älskar din blogg

2007-11-18 @ 00:45:16
URL: http://dezor.blogg.se
Postat av: Amanda

Vi som sjunger högt och bra då? ;) Fast du älskar redan mig - under "dansa som om ingen ser"-punkten. ;D

2007-11-18 @ 04:38:12
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se
Postat av: Rana

"osminkade femtonåriga flickor med bambiben och långa ögonfransar"
Du har så rätt så, right on.

2007-11-18 @ 08:26:45
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: amandy

åh vad du är fin!

2007-11-18 @ 10:00:27
URL: http://amandy.bilddagboken.se
Postat av: saran

väldigt vackert. jag ska sätta mej ner och fundera, kanske skriva något, du fick mej verkligen på sånt där humör, när jag kan sätta mig timamr i sträck och bara försvinna in i min egen värld och måla, skriva eller plocka i någon skrvibordslåda. väldigt fint :)

2007-11-18 @ 13:47:16
Postat av: sandra

F - å vad fint sagt! tack!

björn - tack :) ha en underbar soulkväll.

linda - vad härligt tack :)

gabriela - oh va fint tack! och jag tror inte att jag komer tröttna på det på ett tag..

emelie - känn dig inte utanför alls! det är ju sjukt fint ju.

anna -. tack och JA!

katrin - tusen tack!

anonym - eh okej..

kex - jag gillar också såna människor. som ser små saker i stora sammanhang.

jag gömmer mig här - verkligen!

marija - jag älskar också fransmän med engelsk brytning!

emma - oh vad härligt tack!

ida - jag gillar också de där typerna

anna - å vilken fin kommentar! jag vill bara pussa på dig!

matilde - tack!

malin - tack!

amanda - hihi dåså :)

rana - ja gud vad vackert det är

amandy - å tack!

saran - oh vad mysigt att jag fick dig på pysselhumör! tack :)

2007-11-18 @ 15:54:41
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, underbart!
Jag älskar dig

2007-11-18 @ 18:14:40
Postat av: julia

pojkar som röker cigaretter är fult som fan. vaddå pojkar? män heter det faktiskt! snygga män i en snygg svart dyr bil är typ det bästa som finns. eller bilar i allmänhet. och tekniska killar som kan sin grej är riktigt hett.

2007-11-19 @ 16:38:36
Postat av: sandra

julia - nej det heter pojkar. du kan ha kvar dina tekniska bilmän för dig själv. jag klarar mig utan dem.

2007-11-19 @ 16:59:56
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Felicia

ett av de finaste inläggen jag nånsin har läst!

2007-11-20 @ 20:46:09
URL: http://alfien.blogg.se
Postat av: Ida

Folk som alltid överraskar. Folk som sitter och är tysta och sen bara kommer med värsta överraskningsfrasen. Sen gillar jag folk som inte tänker på vad andra tycker om dem. Som bara vågar vara sig själva. Ja sen gillar jag oxå folk som bara dansar dansar för sån är jag. Jag kan dansa ensam hur länge som helst bara för att det är så jädrans befriande... Ja o så folk som läser annat än Gossip Girl och Snabba Cash ;) Folk som är roliga utan att de vet om det det är oxå härligt folk.. jag tror jag gillar folk generellt.

2007-11-22 @ 09:39:40
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Louise.

Fy vilka härliga exempel du ger. Vissa av dom kan jag känna igen mig väldigt väl i!
Din blogg för övrigt är väldigt trevlig att läsa.

2007-11-27 @ 16:27:40
Postat av: Paulina

Min 11-åriga syster frågade mig varför alla föräldrar vill att de ska lära sig ett instrument. Nu kanske jag har en förklaring åt henne, haha! :D

2007-11-29 @ 03:37:46
URL: http://bryno.blogg.se
Postat av: Anonym

har precis börjat läsa din blogg, helt såld, sjukt jobbigt har ju otroligt mycket att läsa ikapp. men vad gör man inte. fnissade lite i min ensamhet när jag läste att du tycker nordkorea är intressant, i know it all. Du vet de hatar att kallas nordkorea, är en politiskt begrepp som inte är deras nations namn, demokratiska folkrepubliken korea... That is the shit... haha. du skriver fantastiskt.

2007-12-10 @ 00:15:34
Postat av: Anonym

folk man lätt kan hamna i långa diskussioner och analyser och resonemang med, om filmer eller fenomen eller psykologi filosofi whatever. låter som en självklarhet men alla gillar ju faktiskt inte att diskutera. verbala människor. som man också råkar ha samma humor som.

folk som uppskattar gott kaffe och god mat. espresso, italienska kakor, fräsch mat, skaldjur, asiatisk mat, pasta. etcetera.

folk som lika mycket som jag kan uppskatta ett fint vårljus när solen går ner och en cigarett på en bänk.

folk som tycker om att vara ensamma ibland.

2008-02-22 @ 22:12:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits